mylene-in-boston.reismee.nl

Roadtrip door New Hampshire en Maine

Hi all,

Afgelopen weken zijn weer voorbij gevlogen, vooral omdat ik een weekje op vakantie ben geweest met Tessel en mijn vader! Ze kwamen met een koffer vol brood, kaas, hagelslag en stroopwafels aan, waar ik nu nog van geniet. Afgelopen week zijn we met de auto door New Hampshire en Maine gereden en hebben we de white mountains en de kust wat beter bekeken. Het was prachtig daar (zal wat foto’s posten als ik weer een adapter voor mijn laptop heb, die ligt nog ergens in een airbnb en is niet zo makkelijk te vervangen blijkt..), vooral de kust van Maine is echt super mooi. We hebben gehiked in Acadia National Park, met de auto Mount Washington beklommen, lobster gegeten, heel veel ander eten gegeten, een kampvuur gemaakt, ontbeten met enorme pancakes bij Denny’s en 1500 km gereden (korte samenvatting).  Ook zijn we naar de Red Sox baseball game geweest (we snapten niks van het spel, het was ook enorm saai) en hebben we ons verbaasd over het eet festijn dat daar in het stadion plaatsvindt. Weinig aandacht voor de game laten we maar zeggen. Het was ook leuk om het laatste weekend nog een dagje Boston in te gaan en als toerist de wijken wat beter uit te pluizen en lekker te chillen in Boston Common en samen met Tessel te zeilen op de Charles River! Het was wel weer even wennen toen ik meteen erna weer naar stage ging en ze weer naar Nederland vertrokken. Mijn project wordt opgemerkt door andere groepen en de afgelopen weken hebben we een paar keer overlegd over de mogelijkheden over samenwerken en dat lijkt wel ergens naartoe te gaan, maar voor mijn eigen project lijkt het allemaal nog vager te worden waar ik nu precies aan werk. Aankomende week geef ik een mid-term presentatie voor de groep dus ik verwacht dat ik deze week wel wat knopen kan gaan doorhakken over welke kant het project op gaat. Afgelopen weken hebben we een bbq van het Wyss Institute gehad en een verjaardag bij een collega thuis, wat echt heel gezellig was en ik daardoor iedereen steeds beter leer kennen. De summer interns zijn deze week vertrokken waardoor het echt een stuk rustiger wordt in het lab, maar wat betekent dat ‘ beer hour’ op vrijdag terug komt! JOEPIE. Verder heb ik nog steeds de leuke groep met Nederlanders en Amerikanen om mee naar het strand te gaan, te bbqen en naar een feestje te gaan in het weekend. Aankomende week ben ik op de helft van mijn stage hier en vier ik voor het eerst mijn verjaardag op een werkdag (de eerste 25 jaar van mijn leven was ik altijd vrij op mijn verjaardag, maar dat is vanaf nu voorbij vrees ik).

Cheers

PS. Heb nu ook wat foto's geupload

Christy

Leuk verhaal Myleen! Fijn dat je het zo naar je zin hebt :)

Han

Mooi verhaal! Succes met je mid term presentatie en de keuzes die je moet maken! En gelukkig zijn er ook weekenden de komende 25 jaar, dan ben je toch af en toe nog vrij op de verjaardag :-).

Ted

Lieve Mylene,

Gefeliciteerd met je verjaardag! Ook al moet je gewoon werken, hoop dat je er toch nog een beetje een feestje van kan maken!
Dank je wel weer voor je reisverslag en foto's. Wat fijn dat Han en Tessel bij je geweest zijn. En heel leuk om zo een indruk van je leven en het land daar te krijgen. Dikke verjaardagsknuffel,
XTed

Laat een reactie achter op deze verhaal!